Formular de retur

    Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile.

    14 DE ZILE RETUR

    Politica de retur/anulare produse personalizate

    Atenție, produsele personalizate (tipărite cu datele voastre) nu se pot returna, vezi mai jos legea.

    Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare conform Ordonanței de Urgență 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul C.

    Furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.

    Produsele personalizate nu pot fi returnate conform Ordonanței nr 130 din 31 august 2000, republicată în 2008 care prevede:

    ”  Art. 10. – Consumatorul nu poate denunţa unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepţia cazurilor în care părţile au convenit altfel:

    (…)

    1. c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;” 

    Ne rezervăm dreptul de a acționa în consecință în funcție de fiecare situație.

    Pentru anularea sau modificarea unei comenzi de produse personalizate care încă nu au intrat în producție, este suficientă contactarea firmei prin oricare dintre metodele de contact, dar de preferat telefonic pentru o rezolvare cât de rapidă, și vă vor fi returnați banii oferiți în avans.

    Pentru anularea sau modificarea unei comenzi de produse personalizate pentru care deja s-a realizat macheta grafică/mostră, se va percepe o taxă în valoare de 50 de lei pentru design din totalul avansului, restul banilor fiind returnați Clientului.

    Pentru anularea sau modificarea unei comenzi de produse personalizate care deja a fost realizată, chiar și doar parțial, se va reține în totalitate valoarea acontului, sau 50% din suma totală a comenzii, dacă aceasta a fost plătită în avans.

    Cum returnezi?

    Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu la infomed-srl.ro . Modalitatile prin care poti face asta: ridicare de catre curier, retur in ship&go lockers. Cele doua modalitati necesita in prealabil completarea unui formular de retur accesand sectiunea Retururi..

    Pentru toate cele doua optiuni trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.

    Mai mult, returnarea banilor se face 14 zile calendaristice de la primirea returului.

    E important ca tu sa returnezi responsabil!

    Conditii de retur.

    Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: produsele la fel cum au fost livrate si ambalate in acelasi mod ca la livrare.

    Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

    Produsele desfacute si deteriorate ulterior livrarii nu se returneaza.

    Limitarea dreptului la retur  in 14 zile

    Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.

    Clientul este obligat să achite taxa de transport tur-retur, astfel că returnarea sumei se va face doar pentru produsele cumpărate. În cazul în care Clientul a beneficiat de transport gratuit iar produsele vor fi returnate, acestă este obligat să suporte plata transportului tur-retur.

    RETUR PRIN CURIER

    1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Retururi. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.
    2. Adauga apoi adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.
    3. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.
    4. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail si/sau SMS despre statusul comenzii. Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit. Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite. Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau. Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata